Sunday, December 2, 2012

JaLan laMa kt Bukit tiNggi

Assalammualaikum semua..


mah nak stri skit pasai journey aku smalam..pegi kampung member..kutip buah-buahan konsepnyer.. kampong member iols kt LANCHANG jeh..
balik smalam..makk oii..karak hiway jammed..ntah apa yg hada katanyer..keta jalan slow macam sumut.. member aku ngan beraninyer.. dok masuk kt LENTANG..

direction-nya ..meh aku kasik info skit..kot2 ada yg nak ikot.. jalan horror tuh.. *nanges sngt* ..ada satu exit jalan kecik nak masuk masjid ..pastu lalu masjid..akan jumpe tapak semamaian jabatan hutan (rasanyer..) then lalu jalan kecik2..smpi jumpa satu jambatan..then akan tembus je simpang jalan lama..amik ke kiri..tuh akan ke KL..kalu kanan.. balik ke bentong balik katanyer..


(gambo ehsan dr google..mintak halal noh)

Ya Allah..mengucap sempot aku lalu jalan lama bukit tinggi neh..horror nak mamposs.. dah lah takde keta..jalan simpang siur..time lak tuh sekitar jamm 6.30PM.. nak maghrib dah katanyer..satu abuk keta pon takde.. umah2 orng pon jarang sekali..aku dr yg bnyk cakap..jdk senyap trus..takot punyer pasai..

nak menagis kejap..mulalah rasa nak cabut jeh pendrive yg dok putar2 lagu koea.. otal ligat pikir..radio IKIM baper frequency-nyer..yg kawan aku lak..si M neh..pon cuak..walhal die yg dok tau jalan neh..aku yg apa pon tak tau neh..triple cuak..pas die kata.." ari tuh aku lalu sekejap jeh dh smpi janda baik..kenapa ari nih lama sngt??" aku rasa nak menangis hokeh!!


(gambo ehsan dr google..mintak halal noh)

dah jalan2..nmpk lah few keta yg PLAT W ..dok pakai jalan neh..ada 5 biji keta termasuk keta weols neh..adeehh.. kurang cuak lah skit..tp konsepnyer..weols keta blakang skali..kemain follow rapat uol..takot..punyer kes..ahahaaah..

dah smpi simpang bukit tinggi n genting sempah tuh..addoiii..rasa nak sujud syukur..*nanges terharu* hhaaahh!! lebey kurang dalam 25 dok pegang pasaan cuak takot..nak terkencing terberak seme hada..pastu jalan lgk..dah nmpk petronas genting sempah..baru ilang seme nak "ter-ter" segalanyer td..

gerak kol 5 dr lanchang..smpi umah aku kol 8..walhal konsepnyer..sejam stgh jeh ..adeehh!!

No comments:

Post a Comment