Monday, April 16, 2012

VerSus [tv9] - mp3 rip

gigih la aku meng-rip-kan lagu band dlm versus neh ke mp3... sbb carik2 kat tenet tak jmpe pon..*sedey hokeh* so far..tuk pes week neh aku nyer rank tuk band2 neh seme...

no 1 tuk minggu neh..eheheh..

nih plak no 2 ..ngeh..ngeh...

nih no 3.. sebenarnyer nak letak no 4..tp sedap plak sore noh neh..

wwuuaah!! sedey letakkan band aku sker sngt neh no 4..tp apa kan daya.. tp aku tetap sms korunk.. ha3..

neh last skali..sian deme..sebenarnyer..hebat gak derang..tp sayang..ntara lelima neh..derang paling sendu kat mata n tinge aku..


aku ngan gigihnyer ...rip n upload seme lagu tuk pes week neh..tp mmg very la sngt LQ nyer... maklumlah.. grab  video dr tonton.com.my tuh pon dpt flv jeh...dah convert ke mp3..ngan 320kb pon tetap sendu skit bunyiknyer...tp boleh lah dr takde...kekekekek...

seme link dalam MediaFire link..

Go Gerila _ Biso Bonar

Black & Parallax _ Pada Syurga Di Wajahmu

Hujan _ Lamunan Terhenti

6ixth Sense_ Kau Lupa Janji


Sofaz _ Tanya Sama Itu HudHud

tak saba nak tggu next week..dgr citer..derang nak menjahanam kan lahu sudirman plak..ekekek..arap ke arah penjahaman yg lebey baik...hehehehe...

No comments:

Post a Comment